۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خاطره
  • شناسه : 1028
  • ۱۲ اسد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
  • 128 بازدید
حیدری
حجت الاسلام سید محمدتقی حیدری، رئیس موسسه فرهنگی- هنری نمارسانه

حجت الاسلام سید محمدتقی حیدری، رئیس موسسه فرهنگی- هنری نمارسانه

کتاب روایان عشق «درنگی به قیام چنداول» اثرحجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی که در رابطه با جهاد مردم افغانستان بخصوص قیام چنداول نوشته شده، این کتاب روز سه‌شنبه ۳ اسد ۱۳۹۶ خورشیدی در تالار نمارسانه مربوط  مجتمع خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله واقع غرب کابل ازسوی  سازمان جهاد فرهنگی، با حضور، شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی […]

کتاب روایان عشق «درنگی به قیام چنداول» اثرحجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی که در رابطه با جهاد مردم افغانستان بخصوص قیام چنداول نوشته شده، این کتاب روز سه‌شنبه ۳ اسد ۱۳۹۶ خورشیدی در تالار نمارسانه مربوط  مجتمع خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله واقع غرب کابل ازسوی  سازمان جهاد فرهنگی، با حضور، شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اساتید دانشگاه، محصلین و فرهنگیان رونمایی شد.

این کتاب دارای ۴ فصل است و محتویاتش از طریق تحقیقات میدانی و خاطرات شاهدان عینی، مجاهدین، پژوهشگران و آگاهان جهاد افغانستان تهیه و تنظیم گردیده است.

حجت الاسلام سید محمدتقی حیدری، رئیس موسسه فرهنگی- هنری نمارسانه، گفت: این کار  حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرعادلی، کار بسیار ارزشمندی است که به نحوی تاریخ شفاهی فراموش شده افغانستان را زنده می‌کند.

حیدری، با بیان این‌که نیازاست تا ارزش‌های جهاد را به نسل جدید انتقال دهیم، افزود: آقای عادلی، به این ظرافت کار توجه کرده‌است.

رئیس موسسه نمارسانه، می‌گوید: کسانی‌در دوران جهاد، سینه سپر کردند تا از ارزش‌های دینی دفاع کنند و  نیز جامعه ما، به افرادی چون آقای عادلی نیاز دارد تا سینه سپر کنند برای نوشتن ارزش‌های جهاد.